Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22058
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng đối với thương hiệu điện thoại Iphone tại thành phố Hà Nội = Factors Affecting Customer Loyalty for Iphone Brand in Hanoi City
Authors: Đỗ, Hải Hưng
Nguyễn, Thị Mai Hương
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2020 - no.2 - tr.118-124 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313568
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/22058
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V56S012020118.pdf512.53 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.