Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20953
Title: Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng của người tiêu dùng trên nền tảng thương mại trực tuyến tại thị trường Việt Nam
Authors: Phạm, Văn Tuấn
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.141 - tr.30-38 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307552
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20953
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1412020030.pdf327.23 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.