Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20953
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:43Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307552en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20953-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại) - 2020 - no.141 - tr.30-38 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mại (Đại học Thương Mại)en
dc.titleTác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua hàng của người tiêu dùng trên nền tảng thương mại trực tuyến tại thị trường Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1412020030.pdf327.23 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.