Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20879
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thanh Mai
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:20Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310207en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20879-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Gia đình & Giới - 2020 - no.04 - tr.85 - 94 - ISSN.1859 - 1361en
dc.subjectNghiên cứu Gia đình & Giớien
dc.titleTác động hai mặt của mạng xã hội đến việc học tập của học sinh Trung học phổ thông ở Hà Nội = The Two-sided Impact of Social Networks on the Study of High School Students in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv237S042020085.pdf3.09 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.