Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20865
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến triển khai E-CRM thành công tại hãng Hàng không quốc gia Việt Nam
Authors: Nguyễn, Thị Khánh Chi
Keywords: Tạp chí khoa học thương mại
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.142 - tr.45-51 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307664
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20865
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1422020045.pdf313.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.