Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20865
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Chi
dc.date.accessioned2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.available2023-12-11T08:07:16Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307664en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20865-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.142 - tr.45-51 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí khoa học thương mạien
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến triển khai E-CRM thành công tại hãng Hàng không quốc gia Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1422020045.pdf313.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.