Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20863
Title: Ảnh hưởng của sự trải nghiệm tới sự hài lòng và hành vi mua lại của khách hàng: Nghiên cứu trong lĩnh vực nhà hàng
Authors: Phạm, Hồng Chương
Nguyễn, Hải Sơn
Phạm, Thị Huyền
Keywords: Tạp chí khoa học thương mại
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học thương mại - 2020 - no.142 - tr.24-32 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=307662
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/20863
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1422020024.pdf
  • Size : 386,31 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.