Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19905
Title: Các yếu tố tác động đến ý định mua hàng của người tiêu dùng tại hệ thống siêu thị Vinmart ở thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Võ, Thiện Thông
Lê, Mai Hải
Lê, Nguyễn Bình Minh
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.567 - tr.84-86 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308380
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19905
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5672020084.pdf291.77 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.