Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19905
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Thiện Thông
dc.contributor.authorLê, Mai Hải
dc.contributor.authorLê, Nguyễn Bình Minh
dc.date.accessioned2023-12-11T07:15:46Z-
dc.date.available2023-12-11T07:15:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308380en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19905-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.567 - tr.84-86 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Áen
dc.titleCác yếu tố tác động đến ý định mua hàng của người tiêu dùng tại hệ thống siêu thị Vinmart ở thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5672020084.pdf291.77 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.