Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19503
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Kiều Khanh
dc.date.accessioned2023-12-11T07:10:43Z-
dc.date.available2023-12-11T07:10:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308357en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19503-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.484 - tr.28-31 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titlePhát triển năng lực tư duy phản biện trong tạo lập văn bản nghị luận xã hội cho học sinh trung học phổ thông: một số nghiên cứu từ Việt Nam = Developing critical thinking capacity in creating social discourse text for high school students: some researches from Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4842020028.pdf853.62 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.