Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19186
Title: Một số biện pháp dạy học đọc hiểu văn bản đa phương thức trong môn Ngữ văn = Some methods for teaching reading comprehension of multi-modal texts in literature
Authors: Trần, Thị Ngọc
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.31 - tr.41-45 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308960
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19186
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S312020041.pdf4.31 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.