Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19181
Title: | Tính hệ thống của triết lí giáo dục: Các mối quan hệ bên ngoài và các loại triết lí giáo dục = The systematic nature of philosophy of education: its relationship with the external factors and the different types of philosophy of education | Authors: | Trần, Ngọc Thêm | Keywords: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam | Issue Date: | 2020 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.31 - tr.1-5 - ISSN.2615-8957 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308945 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19181 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv489S312020001.pdf | 3.7 MB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.