Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19181
Title: Tính hệ thống của triết lí giáo dục: Các mối quan hệ bên ngoài và các loại triết lí giáo dục = The systematic nature of philosophy of education: its relationship with the external factors and the different types of philosophy of education
Authors: Trần, Ngọc Thêm
Keywords: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2020 - no.31 - tr.1-5 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=308945
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/19181
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S312020001.pdf3.7 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.