Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18294
Title: Mô hình khái niệm mối quan hệ giữa trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đối với hình ảnh doanh nghiệp và sự trung thành của khách hàng trong ngành Hàng không Việt Nam = The conceptual model of perceived corporate social responsibility, corporate image and customer loyalty in Vietnam's aviation industry
Authors: Hoàng, Anh Thư
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.23 - tr.309-315 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=310931
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/18294
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S232020309.pdf965.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.