Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Mai Thơm
dc.date.accessioned2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.available2023-12-11T02:50:53Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311412en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17921-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.9 - tr.48-54 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleKỹ thuật can thiệp tâm lý cho trẻ mẫu giáo có biểu hiện rối nhiễu hành vi trong giai đoạn hiện nay = Theoretical basis for psychological intervention for preschool children with behavior disturbanceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv385V12S92020048.pdf
  • Size : 8,47 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.