Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17904
Title: Niềm tin của giáo viên và thực tế áp dụng các hình thức đánh giá quá trình trong giảng dạy kỹ năng viết tiếng Anh: Một nghiên cứu tình huống tại Khoa Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội = Teachers’ belief and the situation of formative assessment forms in teaching english: a case study at the faculty of international studies - Hanoi national university
Authors: Đỗ, Thị Hồng Liên
Dương, Thị Thu Huyền
Keywords: Tạp chí Quản lý Giáo dục
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Quản lý Giáo dục - 2020 - no.7 - tr.101-110 - ISSN.1859-2910
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311394
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17904
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V12S72020101.pdf11.52 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.