Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17490
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:54Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:54Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311331en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17490-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.353-358 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá danh tiếng của tổ chức xếp hạng tín nhiệm và dự định sử dụng dịch vụ xếp hạng tín nhiệm của doanh nghiệp tại Việt Nam = Impacts of the reputation on the intention of enterprises to use credit rating services provided by credit rating agencies in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S272020353.pdf735.54 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.