Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trung Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:54Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:54Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311331en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17490-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.353-358 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá danh tiếng của tổ chức xếp hạng tín nhiệm và dự định sử dụng dịch vụ xếp hạng tín nhiệm của doanh nghiệp tại Việt Nam = Impacts of the reputation on the intention of enterprises to use credit rating services provided by credit rating agencies in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S272020353.pdf
  • Size : 735,54 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.