Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17455
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sản phẩm bia tại Thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Chu, Quốc Vỹ
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.27 - tr.318-331 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311327
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17455
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S272020318.pdf1.45 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

56
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.