Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439
Title: Ành hưởng của hành vi thời gian và cảm nhận hình ảnh bản thân lên thái độ với mua hàng trên mạng của người tiêu dùng = The impact of customers' time-related behaviors and self-perception on their attitude towards online shopping
Authors: Đào, Tùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.316-320 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311415
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S29-302020316.pdf219.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.