Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Tùng
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:41Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311415en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.316-320 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleÀnh hưởng của hành vi thời gian và cảm nhận hình ảnh bản thân lên thái độ với mua hàng trên mạng của người tiêu dùng = The impact of customers' time-related behaviors and self-perception on their attitude towards online shoppingen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S29-302020316.pdf
  • Size : 219,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.