Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Tùng
dc.date.accessioned2023-12-11T02:43:41Z-
dc.date.available2023-12-11T02:43:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311415en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17439-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.29+30 - tr.316-320 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleÀnh hưởng của hành vi thời gian và cảm nhận hình ảnh bản thân lên thái độ với mua hàng trên mạng của người tiêu dùng = The impact of customers' time-related behaviors and self-perception on their attitude towards online shoppingen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S29-302020316.pdf219.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.