Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17351
Title: Phương thức phát triển thương hiệu quốc gia của Hàn Quốc từ đầu thế kỷ XXI đến nay
Authors: Hoàng, Minh Lợi
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2020 - no.8 - tr.13-24 - ISSN.2354-077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311995
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/17351
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S82020013.pdf13.34 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.