Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16945
Title: Nghiên cứu tác động của các thuộc tính điểm đến đến chất lượng cảm nhận và ý định hành vi của du khách: trường hợp tại thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Ngô, Cao Hoài Linh
Nguyễn, Thị Ngọc Mỹ
Nguyên, Phuớc Sang
Trần, Thị Thiên Nga
Nguyễn, Trọng Anh Ọuân
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.568 - tr.27-29 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=313019
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16945
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S5682020027.pdf185.4 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.