Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16886
Title: Thương hiệu và sự cần thiết của định giá thương hiệu doanh nghiệp ở Việt Nam
Authors: Lê, Thị Mai Hương
Nguyễn, Hồng Nhung
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.91-93 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289204
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16886
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5642020091.pdf
  • Size : 1,68 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.