Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16877
Title: Dữ liệu lớn: Nâng cao hiệu quả hoạt động quản trị quan hệ khách hàng trong nền kinh tế số
Authors: Ngô, Thùy Linh
Keywords: Kinh tế Châu Á
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2020 - no.564 - tr.74-76 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289198
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16877
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5642020074.pdf1.73 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.