Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16675
Title: Ứng dụng thuật toán K-Means trong phân cụm khách hàng mục tiêu = Analyzing customer sentiments using K-means algorithm
Authors: Phạm, Kiên Trung
Nguyễn, Đức Thắng
Lê, Văn Chiến
Nguyễn, Văn Thưởng
Keywords: Tạp chí Khoa học Kỹ thuật Mỏ
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Kỹ thuật Mỏ - Địa chất - 2020 - no.05 (Chuyên đề 1) - tr.145-150 - ISSN.1859-1469
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312339
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16675
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv294V61S05CD12020145.pdf688.58 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.