Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16675
Title: Ứng dụng thuật toán K-Means trong phân cụm khách hàng mục tiêu = Analyzing customer sentiments using K-means algorithm
Authors: Phạm, Kiên Trung
Nguyễn, Đức Thắng
Lê, Văn Chiến
Nguyễn, Văn Thưởng
Keywords: Tạp chí Khoa học Kỹ thuật Mỏ
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Kỹ thuật Mỏ - Địa chất - 2020 - no.05 (Chuyên đề 1) - tr.145-150 - ISSN.1859-1469
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=312339
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16675
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv294V61S05CD12020145.pdf688.58 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.