Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16443
Title: Sự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ nội dung số: Nghiên cứu tại tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu
Authors: Nguyễn, Văn Vẹn
Trương, Tấn Lợi
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2020 - no.26 - tr.249-255 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311821
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16443
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S262020249.pdf261.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.