Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16443
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Vẹn
dc.contributor.authorTrương, Tấn Lợi
dc.date.accessioned2023-12-08T01:38:17Z-
dc.date.available2023-12-08T01:38:17Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=311821en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/16443-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.26 - tr.249-255 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự hài lòng của khách hàng đối với chất lượng dịch vụ nội dung số: Nghiên cứu tại tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàuen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S262020249.pdf261.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.