Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14967
Title: Các yếu tố chất lượng dịch vụ bảo hiểm ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng tại thị trường Việt Nam
Authors: Trần, Đăng Khoa
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2019 - no.537 - tr.64-66 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=272600
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/14967
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5372019064.pdf188.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.