Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13681
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thế Dân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:36:38Z-
dc.date.available2023-11-13T02:36:38Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=290315en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13681-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Đại học Phú Yên - 2019 - no.20en
dc.subjectTạp chí Khoa học Đại học Phú Yênen
dc.titlePsychological barriers in the learning activities with the credit-based system for the pedagogical students at Phu Yen University = TRỞ NGẠI TÂM LÝ TRONG HOẠT ĐỘNG HỌC TẬP THEO HỆ THỐNG TÍN CHỈ CỦA SINH VIÊN SƯ PHẠM TRƯỜNG ĐẠI HỌC PHÚ YÊNen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 51445-1729-155455-1-10-20201023.pdf
  • Size : 676,86 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.