Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13471
Title: Chất lượng dịch vụ khách hàng tại Ngân hàng TMCP Kỹ thương Việt Nam trên địa bàn Hà Nội
Authors: Lưu, Thị Minh Ngọc
Nguyễn, Thị Hương Giang
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2019 - no.136 - tr.39-51 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288451
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13471
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1362019039.pdf689.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 27, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.