Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302
Title: Đánh giá nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ ngân hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần đầu từ và phát triển Việt Nam - chi nhánh Thanh Hóa
Authors: Trịnh, Thị Thùy
Keywords: Khoa học (Đại học Hồng Đức)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học (Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.43 - tr.104-113 - ISSN.1859-2759
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288045
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S432019104.pdf443.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.