Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Thùy
dc.date.accessioned2023-11-13T02:34:51Z-
dc.date.available2023-11-13T02:34:51Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.43 - tr.104-113 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hồng Đức)en
dc.titleĐánh giá nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ ngân hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần đầu từ và phát triển Việt Nam - chi nhánh Thanh Hóaen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv382S432019104.pdf
  • Size : 443,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.