Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Thùy
dc.date.accessioned2023-11-13T02:34:51Z-
dc.date.available2023-11-13T02:34:51Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288045en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13302-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.43 - tr.104-113 - ISSN.1859-2759en
dc.subjectKhoa học (Đại học Hồng Đức)en
dc.titleĐánh giá nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ ngân hàng tại ngân hàng thương mại cổ phần đầu từ và phát triển Việt Nam - chi nhánh Thanh Hóaen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S432019104.pdf443.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.