Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13253
Title: Động cơ và kết quả của hành vi mua sắm trên mạng xã hội trực tuyến tại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Hữu Khôi
Hồ, Huy Tựu
Lê, Nhật Hạnh
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2019 - no.261 - tr.40-49 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287514
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13253
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2612019040.pdf625.8 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.