Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13253
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Khôi
dc.contributor.authorHồ, Huy Tựu
dc.contributor.authorLê, Nhật Hạnh
dc.date.accessioned2023-11-13T02:20:28Z-
dc.date.available2023-11-13T02:20:28Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287514en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13253-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2019 - no.261 - tr.40-49 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleĐộng cơ và kết quả của hành vi mua sắm trên mạng xã hội trực tuyến tại Việt Namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2612019040.pdf625.8 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.