Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13165
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng đối với ngành hàng thời trang nam tại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Hải Ninh
Trần, Trọng Minh
Phạm, Thu Thuỷ
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.33 - tr.54-57 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287299
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13165
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S332019054.pdf370.58 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.