Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13019
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Tuấn
dc.contributor.authorHồ, Văn Thành
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:27Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:27Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287104en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/13019-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2019 - no.4 - tr.167-172 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định lựa chọn siêu thị AEON của khách hàng tại Thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S042019167.pdf614.19 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.