Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12976
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng điện tử gia dụng trực tuyến của nhân viên văn phòng tại TP. Hồ Chí Minh
Authors: Nguyễn, Quyết Thắng
Trần, Ngọc Thái
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.36 - tr.115-118 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287041
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12976
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S362019115.pdf419.73 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.