Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Đức Nga
dc.date.accessioned2023-11-13T02:19:12Z-
dc.date.available2023-11-13T02:19:12Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287030en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12964-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.36 - tr.67-70 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleẢnh hưởng của quảng cáo ngoài trời đến ý định sử dụng dịch vụ viễn thông tại TP. Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S362019067.pdf
  • Size : 515,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.