Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12897
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với các sản phẩm và dịch vụ của Công ty TNHH Sản xuất - Thương mại QCL
Authors: Phạm, Hùng Cường
Nguyên, Xuân Minh
Võ, Hoàng Nhân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.12 - tr.109-113 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286969
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12897
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122019109.pdf404.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.