Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12897
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorNguyên, Xuân Minh
dc.contributor.authorVõ, Hoàng Nhân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:18:50Z-
dc.date.available2023-11-13T02:18:50Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286969en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12897-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.12 - tr.109-113 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với các sản phẩm và dịch vụ của Công ty TNHH Sản xuất - Thương mại QCLen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122019109.pdf404.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.