Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAo, Thu Hoài
dc.contributor.authorTống, Mỹ Hoàng
dc.date.accessioned2023-11-13T02:18:15Z-
dc.date.available2023-11-13T02:18:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286864en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12783-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2019 - no.3 - tr.3-7 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố văn hóa doanh nghiệp ảnh hưởng đến hành vi gắn kết của nhân viên với tổ chức tại BIDVen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S32019003.pdf
  • Size : 346,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.