Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12547
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Quang Minh
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Nhân
dc.date.accessioned2023-11-13T02:11:07Z-
dc.date.available2023-11-13T02:11:07Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284899en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12547-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2019 - no.13 - tr.97-104 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Naien
dc.titleVận dụng tri thức hàm để giải quyết bài toán cực trị hình học và bài toán có nội dung thực tế trong chương trình toán phổ thông = The application of functional knowledge in solving mathematic problems of extreme points in geometry and practical mathematic issues on high school math curriculumen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv463S132019097.pdf283.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.