Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498
Title: Thực trạng ứng dụng mô hình giáo dục năng lực cảm xúc xã hội SEL của giáo viên vào hoạt động giáo dục ở bậc trung học cơ sở địa bàn thành phố Hồ Chí Minh = The situation of applying the social-emotional learning model (SEL) of the teachers to educational activities in secondary school in Ho Chi Minh city
Authors: Huỳnh, Văn Sơn
Nguyễn, Thị Tứ
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2019 - no.12 - tr.1-9 - ISSN.2354-1482
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284855
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv463S122019001.pdf542.84 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.