Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Huỳnh, Văn Sơn | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Tứ | |
dc.date.accessioned | 2023-11-13T02:10:55Z | - |
dc.date.available | 2023-11-13T02:10:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284855 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2019 - no.12 - tr.1-9 - ISSN.2354-1482 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai | en |
dc.title | Thực trạng ứng dụng mô hình giáo dục năng lực cảm xúc xã hội SEL của giáo viên vào hoạt động giáo dục ở bậc trung học cơ sở địa bàn thành phố Hồ Chí Minh = The situation of applying the social-emotional learning model (SEL) of the teachers to educational activities in secondary school in Ho Chi Minh city | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.