Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tứ
dc.date.accessioned2023-11-13T02:10:55Z-
dc.date.available2023-11-13T02:10:55Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284855en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12498-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2019 - no.12 - tr.1-9 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Naien
dc.titleThực trạng ứng dụng mô hình giáo dục năng lực cảm xúc xã hội SEL của giáo viên vào hoạt động giáo dục ở bậc trung học cơ sở địa bàn thành phố Hồ Chí Minh = The situation of applying the social-emotional learning model (SEL) of the teachers to educational activities in secondary school in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv463S122019001.pdf542.84 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.