Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12123
Title: Biện pháp tiếp cận yếu tố tự sự trong thơ viết cho trẻ mẫu giáo
Authors: Phạm, Thị Anh
Keywords: Khoa học (Trường Đại học Hồng Đức)
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học (Trường Đại học Hồng Đức) - 2019 - no.47 - tr.35-40 - ISSN.1859-2759
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284365
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/12123
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv382S472019035.pdf209.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.