Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11831
Title: Nghiên cứu mô hình marketing quan hệ khách hàng trong kinh doanh vàng tại TP. Hồ Chí Minh = Study on customer relationship marketing model in gold trading in Ho Chi Minh city
Authors: Trần, Tây Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.250-255 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284004
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11831
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S222019250.pdf
  • Size : 327,22 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.