Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11830
Title: Nhân tố tác động tới sự trung thành của khách hàng với thương hiệu chuỗi siêu thị tiện ích khu vực Hà Nội = Factors affecting customer loyalty with the chain of supermarket chains in Hanoi
Authors: Đào, Tùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.22 - tr.238-249 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284003
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11830
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S222019238.pdf654.72 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.