Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11461
Title: Thực trạng việc thiết kế bài tập phân bậc trong dạy học phân hóa ở các trường tiểu học thành phố Hà Nội.
Authors: Vũ, Thu Hằng
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.23 - tr.109-114 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283089
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11461
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S232019109.pdf549.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.