Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11362
Title: Phát triển tư duy phê phán cho sinh viên thông qua dạy học phần Tâm lí học đại cương
Authors: Nguyễn, Chí Tăng
Phạm, Văn Hiếu
Keywords: Khoa học Giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2019 - no.22 - tr.13-17 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282880
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11362
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489S222019013.pdf341.75 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.