Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11175
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sức mạnh thương hiệu trong nội bộ các ngân hàng thương mại Việt Nam = Factors affecting brand strength in Vietnamese commercial banks
Authors: Trần, Hữu Ái
Dương, Kim Thạnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2019 - no.20 - tr.177-183 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282534
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11175
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S202019177.pdf
  • Size : 427,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.