Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Hữu Ái
dc.contributor.authorDương, Kim Thạnh
dc.date.accessioned2023-11-13T01:45:15Z-
dc.date.available2023-11-13T01:45:15Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282534en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/11175-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2019 - no.20 - tr.177-183 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sức mạnh thương hiệu trong nội bộ các ngân hàng thương mại Việt Nam = Factors affecting brand strength in Vietnamese commercial banksen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S202019177.pdf
  • Size : 427,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.